marketing-design2

Marketing & Design

  • วางแผนออกแบบสินค้าและบริการแต่ละประเภทให้ตรงกลุ่มเป้าหมาย
  • วางแผนเปิดตัว สร้างตัวตนและความน่าเชื่อถือของสินค้าและบริการ
  • สร้างการรับรู้ให้กับกลุ่มเป้าหมายว่าสินค้ามีประโยชน์และคุณค่าอย่างไร
  • วางแผนการขายและกระจายสินค้าภายในประเทศและต่างประเทศ
  • กลยุทธ์การตลาดและการขาย บนออนไลน์ ร้านค้า ตัวแทนจำหน่าย
  • กลยุทธ์ 8 P มีดังนี้ 1. สินค้า (Products) 2. ราคา (Price) 3. โปรโมชั่น (Promotion) 4. สถานที่จัดจำหน่ายสินค้า (Place) 5. คำมั่นสัญญา ความจริงใจ ( Promise Loyal ) 6. Picture (ภาพลักษณ์ รูปร่างหน้าตาสินค้า) 7. Proof (ผลลัพธ์ของสินค้า) 8. Push (การกระตุ้นให้ลูกค้าตัดสินใจซื้อ)
  • การใช้สื่อการตลาดเพื่อให้เกิดการซื้อขายที่หลากหลายโดยเลือกใช้ให้ตรงกลุ่มลูกค้าเป้าหมายให้มากที่สุด ทั้งออนไลน์และออฟไลน์
  • กลยุทธ์ดึงดูดกลุ่มลูกค้าเป้าหมายมาเป็นลูกค้าที่แท้จริงให้รักในสินค้า บริการ แบรนด์สินค้า และลูกค้าช่วยดึงดูดลูกค้าใหม่ๆ มาให้ด้วย
  • กลยุทธ์การตลาดที่ช่วย สร้างธุรกิจที่มั่นคง ยั่งยืน
  • Plan each product and service design to meet the target group.
  • Planning to launch Create identity and reliability of products and services
  • Create awareness for the target group that the product is useful and valuable, how to plan, sell and distribute products locally and internationally.
  • Marketing strategies and online sales, dealer stores
  • The 8 P strategy is as follows: 1. Products (Products) 2. Price (Price) 3. Promotion (Promotion) 4. Place of distribution (Place) 5. Promise sincerity (Promise Loyal) 6. Picture ( Image appearance, product appearance) 7. Proof (product results) 8. Push (encouraging customers to make a purchase)
  • The use of marketing materials to create a variety of trading by choosing to use to meet the target customers as much as possible. Both online and offline.
  • Strategies to attract target customers to be true customers, to love the products and services, brands, products and customers to help attract new customers.
  • Marketing strategies that help create a prosperous and sustainable business.
create-marketing-design